Sunday 18 August 2013

Sertai Contest Merdeka Raya; Hadiah Keseluruhan rm1000 untuk dimenangi

Yehuuuuuuu....berita baik untuk semua custemor dan bakal custemor saya, bagi menghargai jasa anda semua, satu contest Merdeka Raya telah di adakan dan hadiahnya memang menarik dan terbaik...jadi memang takrugi ya sesiapa yang menyertai contest ini.

Hadiah yang sangat-sanagt menarik dan berbaloi-baloi untuk dimenangi..di mana hadiah keseluruhan bernilai RM1000. Hadiahnya nanti anda akan lihat dalam group khas untuk contest ini apabila anda layak menyertainya.

Syarat2nya senang dan mudah aje..

Untuk LAYAK memasuki CONTEST ini, anda hanya perlu:

1. Membuat belian bernilai RM100 dan ke atas, bermula dari 1/8/2013 hingga 31/8/2013

2. 'Post' kan TESTIMONI anda di dalam group yang saya akan add kan nnt. Adalah lebih baik jika anda berkongsi pengalaman anda sebelum dan selepas mengambil produk Shaklee. Ada gambar lagi potensi untuk menang lebih TINGGI.

3. Tarikh tutup ialah pada 31 Ogos 2013.

4. Keputusan juri adalah muktamad


PM saya laju-laju untuk melayakkan anda menyertai contest menarik ini. Kepada yang sedang berkira-kira untuk membeli vitamin shaklee, ini masa yang terbaik untuk anda membelinya..kerana di samping melabur untuk kesihatan sendiri anda juga layak untuk menyertai pertandingan..mana nak tahu anda adalah custemor saya yang bertuah pada bulan ini. ;-) Ingat tau ISTIMEWA untuk cutemor saya sahaja!
Bertindak sekarang sebelum terlambat!

*Apabila tamat sahaja contest ini, group yang saya add anda akan di delete so jgn risau pasal anda akan di ganggu oleh post dalam group yang saya telah add anda. ^ _ ^

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment